Pung-Fu!

Säga vad man vill om utövarna av Iron Egg Skill men veklingar är de då inte! Faktum är att de här munkarna utsätter sina kroppar för vad väldigt få män ens vill tänka på, men enligt de som vet så stärker träningen mjukdelarna i skrevet vilket gör dom osårbara på just denna plats. Efter att ha sett klippet och gått igenom de tre olika stadie av skräck det gav – ”Gör han vad jag tror han gör?”, ”Åh nej, han gör vad jag trodde han gjorde!” och ”Nu får han hjälp av sin storebror!” – tror jag ändå jag tar risken att oskyddat utsättas för en ofrivillig pungspark än utsätta mig för detta på en daglig basis.

Om du nu mot all förmodan inte tror att det här är äkta kan du läsa intervjun med mästaren Tu Jin-Sheng i Kung Fu Magazine här.

Kommentera

