Porrnyheter II

Ännu en gång via bloggen Video Junkie får jag veta att porrparodierna på skräckfilm fullkomligen står som spön i backen, denna gång är det tortyrserien Saw som står på menyn. I Blue Circus Entertainments nya SAW: A Hardcore Parody drabbar en serie bisarra mord porrindustrin och konstaplarna Roush och Humpsey får i uppdrag att gå till botten (hö hö hö) med det hela. De sexglada två skickas att intervjua enda överlevaren (och tillika porrstjärnan) Amber Rayne, vars riktiga namn är Gertrude Vagina (!!!), och trogen sin förlaga berättar hon om sin fångenskap hos en maskerad galning som satt fast henne i diverse tortyrmaskiner som straff för sin tid i porrbranschen (låter som en kristdemokrat om du frågar mig!). Det bjuds troligt ett överflöd av fuckmachines (don’t ask om du inte vet) och som den tveksamma grädden på moset har en numera rätt åldrad Ginger Lynn dammat av karriären och gör ett gästuppträdande.

Saw är absolut ingen favorit i hushållet och jag är en av de som redan från början haft svårt att förstå den entusiasm vissa människor har över serien. Som så mycket annat nyproducerat anser jag den alldeles för ”smart” för sitt eget bästa och rätt själlös i sitt upplägg, men samtidigt har vuxna människor rätten att låta sig roas av vad fan som helst de finner underhållande. Och så länge jag slipper höra något om det tänker jag inte gnälla. Du kan läsa mer om porrparodin här och jag har på känn den redan nu finns att ladda ner på nätet. Saw hittar man väl i princip på varje svenskt varuhus?

Kommentera

