God Jul!

Psykotronisk Videoblogg tar ledigt fram till första veckan i Januari med en sista julhälsning i form av Nicholas Websters klassiska Santa Claus Conquers the Martians, en film som bjuder elaka och snälla marsmänniskor, atomvapen och konstant skrattande tomtar – precis som väntat i dessa högtider! Förutom en förbannat svängig titellåt och en robot du måste se innan du dör, bjuds det även en väldigt ung Pia Zadora i sin första filmroll! En utav John Waters favoritfilmer – han ser den varje Jul – finns den återutgiven här i Sverige av självaste Njutafilms (dock inte i dess originaltitel Jultomten Fixar Allt!) och saknar du den i din samling hittar du den här. Självaste Dell Publishing gav ut en serieversion vars omslag jag använde mig av här och äger du ett exemplar tycker jag du minsann ska mejla!

Jag vill passa på att tacka mina besökare, samt de som tagit sig tid att kommentera mina inlägg.

God Jul!

Ett svar to “God Jul!”

  1. God fortsättning! Vi såg också Santy Claus innan jul. Très charmig.

Kommentera

