Tillfällig Paus

 

”Vilken idiot som helst med en kamera kan få en kattunge att se söt ut!” eller hur var det nu de sa? Tillåt mig att presentera Xerxes, den sanna härskaren i mitt hushåll. En charmig krabat som smälte mitt hjärta när han hittades utsvulten och täckt av fästingar mot slutet av sommaren är han ett trevligt inslag i vardagen, även om han på detta fotografiet blev så sanslöst ful jag skrattar högt varje gång jag ser det.

Jag hade aldrig planerat bli kattägare men man har faktiskt ett hjärta oavsett hur många motorsågsfilmer man har i bokhyllan. Och finns det föräldrar som läser detta kan jag vänligt men bestämt påpeka att ett nytt Nintendospel kostar visserligen mer pengar än en kattunge men det dör inte när ditt barn tröttnat och lämnar det vind för våg! Med det sagt så får jag meddela Psykotronisk Videoblogg tar en paus till nästa vecka, det är sjukt mycket att stå i just nu – både med grafiska jobb samt att jag mixar om en inspelning – och arbetarklass som jag är så väljer jag hellre att göra inget jobb än ett uselt sådant. Det finns gott om inlägg att bläddra genom och en rejäl samling länkar att fördriva tiden med tills dess. Trevlig läsning!

Kommentera

