Arbetsprov

För de som kanske är nyfikna vad jag sysslat med under den gångna veckan bifogar jag ovanstående svart-vita original. Kunden är ett riktigt tungt amerikanskt band och postern är för deras releaseparty som sker inom det snaraste. Ett arbete i Photoshop – jag är alldeles för gammal att lära mig andra program – under denna minst sagt hektiska vecka som jag redan döpt till ”Veckan då jag fick en helvetes massa gjort men fråga inte vad för jag minns ingenting” där jag i princip antingen låg utslagen hemma i min säng om jag inte befann mig i studion eller satt framför en dator med ovanstående alster.

På tal om det bifogar jag ett litet lyssningsprov på sagda studioarbete här. Skräckentusiaster vill nog säkert veta att samplingen som hörs är de äkta ljudinspelningar som gjordes av prästerna inför Anneliese Michels stundande exorcism hennes familj ville skulle utföras. Fallet genererade två filmer – en tysk och en amerikansk – men jag vet bara titeln på den sistnämnda: The Exorcism of Emily Rose. En hyfsad historia men inte i närheten av originalet Exorcisten.

Skulle du vara intresserad av att anlita mig som grafisk designer, alternativt tycka det låter som en bra idé att bandet jag spelar i kommer till din klubb och dricker upp er öl medan vi för oväsen kan du mejla mig! Vi synes nästa vecka, trevlig helg!

Ett svar to “Arbetsprov”

  1. Snyggt Psykotronisk! Djävulen skildrades aldrig bättre än på medeltiden… 😉

    Hade jag haft en klubb (och pengar) så hade ni fått dricka upp min öl vilken dag som helst!

Kommentera

