Ofrivillig Semester

Vanvettiga österrikaren Lightning Beat Man och hans briljant betitlade kompband The Never Heard of ‘Ems bjuder galna Wild, Baby, Wow från varmt rekommenderade albumet Apartment Wrestling Rock and Roll – en om något passande hyllningslåt till den ondsinta lilla bakterie som slog rot i mitt tarmsystem och bestämde sig för att se hur mycket kaos den kunde ställa till med. Jag utelämnar vidare detaljer – det känns mer passande för artister som GG Allin, om du förstår vad jag menar – men för en insikt i vad jag gått genom den senaste tiden rekommenderar jag att du spelar ovanstående alster på full volym medan du kramar om din toalett, iklädd frivilliga mjukisplagg av sunkvariant. Den psykotroniska videobloggen återkommer snarast med mer filmrecensioner. Trevlig helg!

Kommentera

